SZOLGÁLTATÁSOK

Nemzetközi üzletfejlesztési tanácsadás

Egy vállalat nemzetközivé válása kihívásokkal teli, izgalmas folyamat. B2B vonalon, mezőgazdasági műanyag csomagolótermékek piacán eltöltött 15 év sikeres felsővezetői, marketing és értékesítési területen szerzett jelentős tapasztalattal segítek gyártó vállalatoknak fejlődni export piacokon. Támogatást nyújtok a stratégiaalkotásban és gyakorlati segítséget biztosítok a megvalósítási időszakban.

A fejlődés belülről indul, ezért a nemzetközi üzletfejlesztési tanácsadás azzal kezdődik, hogy megnézzük, jelenleg hol tart a vállalat, majd közösen meghatározzuk a stratégiai célokat, és ezek mentén haladunk együtt a sikeres megvalósítás felé.

Minden stratégia annyit ér, amennyit megvalósítanak belőle. A megvalósítási szakaszban a fejlődés változással jár, a változás pedig ellenállásba ütközhet, mert agyunk a megszokottat, ismerős helyzetet fogadja el. Ezért a tanácsadás mellett ajánlom a nyer-nyer vállalati kommunikáció fejlesztő workshopokat, vezetői, egyéni és csoportos coaching-okat, amelyek nagymértékben előmozdíthatják a gördülékeny és sikeres együttműködést vezetőknek és csapataiknak.

Elemzési és tanácsadási területek:

  • A vállalat jelenlegi helyzetének/export-képességének felmérése/export audit: mélyinterjú a vezetőkkel.
  • A vállalat külső és belső környezetének elemzése/világpiaci trendek, versenyhelyzet elemzése, helyettesítő termékek, szabványok/előírások, GYELV.
  • Vállalati stratégiai lehetőségek azonosítása, stratégia kiválasztása, megfogalmazása.
  • Piaci szegmensek azonosítása, célpiacok kiválasztása, célpiaci pozícionálás.
  • Termék-politika.
  • Árpolitika.
  • Értékesítéspolitika.
  • Promóciós politika (javaslatok offline- és online vállalati promóciós lehetőségekre az adott célpiacra vonatkozóan, vállalati goodwill növelésének lehetőségei).
  • Vállalati marketing és értékesítési folyamatok, a vevői élmény (Customer Journey), reklamációk/vevőszolgálat, vevői elégedettség kezelésének átvizsgálása, benchmarking az export céloknak megfelelően.
  • Emberi erőforrás szükséglet, minőség motiválás az export stratégia hatékony megvalósítása érdekében.
  • A stratégia megvalósítási időszakában javaslatok az elakadások, kihívások hatékony kezelésére.
  • A nemzetközi kulturális különbségek hatása az üzleti meggyőzésre, döntéshozatalra, kommunikációra, időzítésre.

Mire jó a nemzetközi üzletfejlesztési tanácsadás?

  • Árbevétel növelési lehetőség.
  • Megválaszolja, hogyan lépjünk ki nemzetközi piacokra termékeinkkel/szolgáltatásainkkal.
  • Megválaszolja, hogyan fejlődjünk globális eredményekkel.
  • Export piaci lehetőségek, trendek megismerése.
  • Stratégia és tervezés.
  • A havi összefoglalók több vállalati területen is használhatók pl. beszerzés, logisztika, gyártás.
  • Egységes vállalati kommunikáció fejlesztése.
  • Szemléletmód átalakulása, más szemszögek, módszerek elsajátítása az eredmények fejlesztése érdekében.
  • Vállalati tárgyalási alkupozíció erősödése, közös problémamegoldás, közös tervezés a vevőkkel.
  • Vevőszolgálat, reklamációk kezelésének javulása.
  • Jelentős fejlődés a vállalaton belüli és kívüli kommunikációban.

Kinek ajánlott a nemzetközi üzletfejlesztési tanácsadás?

1 MD forint árbevétel feletti gyártó vállalatoknak, akik szeretnének nemzetközi piacokat építeni, fejlődni és kiterjeszteni működésüket multinacionális környezetbe.

IDŐPONTFOGLALÁS

VIABIZ - a legrövidebb út az Üzlet-Emberi kapcsolatokhoz

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Elolvastam és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.*